.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمايي از کارت هوشمند دانشجویی دانشگاه مازندران

 پيش از ظهر امروز با حضور مسئولان دانشگاهي از كارت هوشمند دانشجويي دانشگاه مازندران در مركز فناوري اطلاعات دانشگاه رونمايي شد.

    به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، دكتر سعيد يگانگي مدير مركز فناوري اطلاعات دانشگاه در اين مراسم گفت: با مساعدت ریاست دانشگاه و تلاش کارشناسان مرکز فنآوری اطلاعات دانشگاه مازندران کارت دانشجویی هوشمند در دانشگاه مازندران به بهره برداری رسید.

       دكتر يگانگي به استفاده چند منظوره از كارت دانشجويي جديد اشاره كرد و افزود: کارت جامع دانشجویی کارت هوشمند چند منظوره می باشد که به عنوان کارت دانشجویی، کارت غذا، کارت کتابخانه و ... استفاده شده و سرویس های دیگری همچون اعلام شماره صندلی، سیستم نوبت دهی آموزش، حضور و غیاب امتحانات، بن خرید کتاب و نرم افزار و پرداخت های خرد داخل دانشگاه نیز با این کارت انجام خواهد پذیرفت.

       مدير مركز فناوري اطلاعات دانشگاه سپس به ويژگي هاي اين كارت اشاره كرد و گفت: این کارت دارای ویژگی های زیر می باشد:

کارت شناسایی دانشجویی: مشخصات فردی و تحصیلی به همراه عکس دانشجو بر روی کارت درج شده و این کارت به عنوان کارت شناسایی دانشجو مورد استفاده قرار می گیرد .

خدمات دانشجویي :کلیه خدمات دانشجویی در دانشگاه با اطلاع رسانی قبلی بر روی این کارت تعریف شده و دانشجویان با استفاده از این کارت خدمات دانشگاهی نظير: کارت تغذیه، کارت خوابگاه، کارت کتابخانه و کارت سرویس های حمل و نقل دانشگاه را دریافت خواهند کرد.

       خاطرنشان مي شود: در اين مراسم كه رييس دانشگاه، معاونان و تعدادي از روساي دانشكده ها نيز حضور داشتند، دكتر اصغري آقمشهدي رييس دانشگاه مازندران در سخنان كوتاهي ضمن تسليت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)، به سرانجام رسيدن كارت هوشمند را يكي از دغدغه هاي مهم دانشگاه دانست و گفت: كارت هاي متعدد يك دانشجو در بخش هاي مختلف دانشگاه نظير كتابخانه، رستوران، خوابگاه و كارت شناسايي هزينه ي زيادي را براي دانشگاه در بر داشت كه با طرح اين مهم در شوراي IT دانشگاه و تصويب آن، از طرف اين مركز به سرانجام رسيد.

       هم چنين دكتر مسلم منصور لكورج معاون پژوهش و فناوري دانشگاه نيز طي سخناني با برشمردن اهميت صدور كارت هوشمند دانشجويي گفت: از حدود اسفندماه سال گذشته، كارشناسان اين مركز مقدمات لازم را براي آماده سازي اين سامانه فراهم كردند تا هم اينك با موفقيت به سامانه اي با هدف تجميع تمام كارت هاي دانشجويي دست يابيم.

       معاون پژوهش و فناوري دانشگاه، كاهش سوءاستفاده هاي مختلف از كارت هاي متعدد دانشجويي و افزايش سرعت خدمات به دانشجويان را دو حسن استفاده از كارت هاي هوشمند معرفي كرد و در پايان از حمايت ها و تلاش هاي معاونت اداري و مالي و معاونت دانشجويي و كارشناسان مركز فناوري اطلاعات تشكر كرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.268 seconds.